مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 16:252016-10-25بين الملل

ترکیه ازشرکت درنمایشگاه بین المللی بغداد انصراف داد


مقام های عراقی می گویند، ترکیه تنها چند روز مانده به آغاز به کار چهل و سومین نمایشگاه بین المللی بغداد، انصراف خود را از شرکت در این نمایشگاه اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت تجارت ترکیه به مسئولان برگزاری نمایشگاه بین المللی بغداد به طور کتبی اطلاع داده است که شرکت های ترکیه ای در نمایشگاه امسال بغداد حضور نخواهند داشت.

مسئولان ترکیه ای علت حضور نیافتن شرکت های ترک در نمایشگاه بغداد را مشخص نکردند.

هاشم محمد حاتم مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بغداد به رسانه های عراقی گفت که اعلام انصراف ترکیه در زمان اندک به افتتاح نمایشگاه، غیر منتظره بود.

به گفته وی، ترکیه برای شرکت در نمایشگاه امسال بغداد، از مدت ها قبل مکاتبات خود را برای دریافت تسهیلات و خدمات ورود شرکت های این کشور به عراق، انجام داده بود.

در نمایشگاه امسال بغداد که از هفته آینده کار خود را آغاز شروع خواهد کرد، دستکم 400 شرکت داخلی و خارجی از 12 کشور جهان، حضور خواهند یافت.

هر ساله تعداد زیادی از شرکت های مهم بین المللی از جمله از ژاپن آلمان، ایران و آمریکا و ترکیه در نمایشگاه بین المللی بغداد شرکت داشته اند.

اختلافات آنکارا و بغداد در خصوص حضور نظامیان ترکیه در شمال عراق که طی روزهای اخیر با شروع عملیات موصل و اصرار مقام های ترک برای شرکت در عملیات آزادسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه ازشرکت درنمایشگاه بین المللی بغداد انصراف داد

ترکیه ازشرکت درنمایشگاه بین المللی بغداد انصراف داد