مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:562016-10-25حوادث

با تلاش مأموران آتش نشانی آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی در بندرعباس مهار شد


با تلاش 3 ساعته مأموران آتش نشانی بندرعباس، آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی در خیابان دانشگاه شهر بندرعباس مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، آتش سوزی بزرگی که ظهر امروز در خیابان دانشگاه شهر بندرعباس دو طبقه از یک مجتمع مسکونی را فراگرفته بود با تلاش مأموران آتش نشانی بندرعباس مهار شد.

این آتش سوزی در نهایت با تخلیه بیش از 40 نفر از ساکنان این ساختمان و بدون خسارت جانی اما با خسارات فراوان مالی مهار شد و وضعیت در این منطقه به حالت عادی بازگشت.

معاون عملیات آتش نشانی بندرعباس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در خیابان دانشگاه شهر بندرعباس که از صبح امروز رخ داده و گزارش شده بود با تلاش 3 ساعته مأموران آتش نشانی شهر بندرعباس مهار شد و آسیب جسمانی به ساکنان مجتمع وارد نشده است.

حسن امینی افزود: در این آتش سوزی دو دستگاه خودرو به طور کامل در آتش سوختند و سه طبقه از مجتمع نیز دچار حریق شد و تأسیسات سرمایشی این ساختمان نیز آسیب جدی وارد شده است.

وی علت اصلی بروز آتش سوزی را عنوان نکرد اما گفت: این ساختمان هنوز پایان کار دریافت نکرده است و یکی از آیتم های ارائه پایان کار از سوی شهرداری به ساختمان های ساخته شده در شهر رعایت مباحث ایمنی آن است که متأسفانه در این ساختمان شاهد عدم وجود آنها و بروز آتش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش مأموران آتش نشانی آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی در بندرعباس مهار شد

با تلاش مأموران آتش نشانی آتش سوزی بزرگ در یک مجتمع مسکونی در بندرعباس مهار شد