مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:262016-10-25اقتصادي

مدیر عامل شرکت آبفای زنجان خبر داد پیشرفت 60 درصدی طرح آبرسانی شهرهای ابهر و خرم دره


مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: فاز نخست طرح آبرسانی شهرهای ابهر و خرم دره پیشرفت فیزیکی 60 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، علیرضا جزءقاسمی بعد از ظهر امروز در دیدار مدیر امور آبفای شهرستان ابهر و رؤوسای ادارات آبفای هیدج و صایین قلعه با فرماندار جدید ابهر ضمن تبریک انتصاب علی حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان ابهر، گزارش مبسوطی از روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب در این شهرستان و پروژه طرح آبرسانی و تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرم دره ارائه کرد.

وی به اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از فاز نخست طرح آب رسانی ابهر و خرم دره اشاره کرد و گفت: کل اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح 600 میلیارد ریال است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون 270 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هزینه شده است، عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از فاز نخست حدود 250 میلیارد ریال است.

جزء قاسمی افزود: طرح مذکور از آغاز تا سال 93 پیشرفت تقریبی 8 درصدی داشت که با تلاش های صورت گرفته به حدود 60 درصد رسیده است.

وی با ابراز نارضایتی از عدم تامین بودجه در سال جاری به چالش های موجود طرح اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت حساس تامین آب شرب در شهر ابهر این پروژه یکی از اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل شرکت آبفای زنجان خبر داد پیشرفت 60 درصدی طرح آبرسانی شهرهای ابهر و خرم دره

مدیر عامل شرکت آبفای زنجان خبر داد پیشرفت 60 درصدی طرح آبرسانی شهرهای ابهر و خرم دره