مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:212016-10-25پزشكي

درآمد دوبرابری جراحان مغز و اعصاب کشور نسبت به سایر کشورها حقیقت ندارد


رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور در خصوص درآمد150 میلیونی جراحان اعصاب گفت: این که می گویند درآمد جراحان مغز و اعصاب کشور دو برابر سایر کشورها است، - حقیقت ندارد و هیچ کس با پول پزشکی و جراحی پولدار نمی شود.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" حمید رحمتی، رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور امروز در حاشیه نخستین کنگره بین المللی جراحان عروق مغز و نخاع دانشگاه علوم پزشکی مشهد،گفت: جراحان باید بیشتر از مغز و دست خود برای جراحی استفاده کنند.

البته تجهیزات کار را راحت تر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که آیا اکنون در تهیه تجهیزات جراحی مغز واعصاب مشکلاتی داریم؟ افزود: در تهیه تجهیزات پزشکی مشکل داریم، یک تعداد از این تجهیزات بسیار گران است و تعدادی دیگر را به ما نمی دهند، در 40 سال گذشته کشور به هر طریقی درگیر این مسئله بوده که همه اینها در تهیه تجهیزات اثرگذار بوده است، با این وجود بهتر است که ما کارهای خوبی که صورت گرفته را ببینیم.

رییس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور در بخش دیگر سخنان خود به عوامل شیوع و آمار سکته مغزی در کشور اشاره و تصریح کرد: در کشور بدلیل نبود آمار واقعی نمی توان تعداد سکته مغزی و همچنین شیوع آن را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد دوبرابری جراحان مغز و اعصاب کشور نسبت به سایر کشورها حقیقت ندارد

درآمد دوبرابری جراحان مغز و اعصاب کشور نسبت به سایر کشورها حقیقت ندارد