مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:112016-10-25حوادث

رییس پلیس راه هرمزگان خبر داد کاهش حوادث جاده ای در هرمزگان طی مهرماه


رییس پلیس راه هرمزگان از کاهش 13 نفری تعداد تلفات جاده ای در این استان در مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- علی اسفندانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: آمار تصادفات جاده ای در مهرماه امسال در جاده های هرمزگان نسبت به مهرماه سال گذشته 13 نفر کاهش یافته است.

وی افزود: در مهرماه سال گذشته در 28 فقره تصادف منجر به فوت در هرمزگان 32 نفر جان خود را از دست دادند که این میزان در مهرماه امسال به 18 فقره تصادف منجر به فوت با 19 نفر متوفی رسیده است.

رییس پلیس راه هرمزگان با بیان این که در مهرماه امسال 131 فقره تصادف منجر به جرح نیز در محورهای مواصلاتی هرمزگان رخ داده است، اضافه کرد: در مجموع 208 نفر نیز در این تصادفات یک ماه اخیر مجروح شدند که عمده دلایل این تصادفات سرعت غیرمجاز، بی توجهی به مقابل، خواب آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.

اسفندانی خاطرنشان کرد: در مهرماه بیش از 17 هزار برگ جریمه سرعت غیرمجاز، حدود 3 هزار جریمه برای سبقت غیرمجاز و بیش از 10 هزار جریمه برای نقص سیستم روشنایی خودروها در سطح جاده ها صادر شده است.

وی ادامه داد: علت اصلی کاهش تصادفات در مهرماه را می توان آموزش هر چه بیشتر رانندگان و همین طور مردم در آموزشگاه ها، مساجد و مدارس، ایمن سازی حاشیه راه ها، برخورد بدون اغماض با عاملین تخلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه هرمزگان خبر داد کاهش حوادث جاده ای در هرمزگان طی مهرماه

رییس پلیس راه هرمزگان خبر داد کاهش حوادث جاده ای در هرمزگان طی مهرماه