مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:152016-10-25ورزشي

شاهین طبع: مثل یک خانواده در پتروشیمی پیش می رویم


سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی اعتقاد دارد فضای امسال این تیم مانند یک خانواده است که بازیکنان ایرانی و خارجی در کنار هم قرار گرفته اند.

- سرمربی پتروشیمی تاکید می کند: جام باشگاه ها، تنها نشان می دهد که ما چقدر در کشورمان استعداد داریم نه اینکه در جمع آسیایی ها بالاتر قرار گرفته ایم.

اگر امروز باشگاه هایی مثل پتروشیمی، نفت آبادان، مهرام و دانشگاه آزاد در بسکتبال ایران هستند، بهترین توصیف این است که با سماجت به کار خود ادامه می دهند.

مدیران عامل باشگاه ها با مشکلاتی مواجه اند که اگر حل شود، قطعا آینده بهتری خواهیم داشت.

شاهین طبع اعتقاد دارد کسانی که در ایران باشگاهداری و مدیریت می کنند از نظر نگرش و دید قویتر از سایر کشورهای آسیایی هستند.

او می گوید: خانواده بسکتبال که باشگاه ها هم بخشی از آن هستند با مشکلات زیادی مواجه است که بخشی از آن به دست خود اهالی بسکتبال و بخشی دیگر به دست دولت حل می شوند.

پاسخ این که چرا زمانی به بردهایی در بخش باشگاهی رسیده بودیم یا با شکست چند تیم به المپیک رفته و بعد از آن موفق نشده ایم، در همین بحث هاست.

نیازهای تیم ها را برای شرکت در مسابقات آسیایی در نظر بگیریمراهکار برای موفقیت در جام باشگاه های آسیا به شکل فعلی چیست؟ شاهین طبع پاسخ می دهد: باید قوانین مناسبی برای سازماندهی باشگاه ها وضع کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین طبع: مثل یک خانواده در پتروشیمی پیش می رویم

شاهین طبع: مثل یک خانواده در پتروشیمی پیش می رویم