مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 15:112016-10-25سياسي

فارس گزارش می دهد نظری بر دلایل شکست ائتلاف پارلمانی در قرقیزستان


کارشناسان سیاسی قرقیز معتقدند، بروز اختلافات شدید بین حزب سوسیال دموکرات با احزاب آتامکن و آنوگو پراگرس باعث بر هم خوردن ائتلاف اکثریت مجلس قرقیزستان شده است.

- " در بیشکک، همزمان با تحولات تازه سیاسی در کوچکترین کشور آسیای مرکزی، کارشناسان در خصوص چرایی تنش های روزهای اخیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در همین حال، داستان بکش اف نماینده پارلمان قرقیزستان، در واکنش به تحولات اخیر در این کشور گفت: یک ماه بعد از برگزاری انتخابات پارلمانی قرقیزستان، ائتلاف اکثریت در مجلس این کشور با حضور نمایندگان 4 حزب از 6 حزب حاضر در پارلمان شامل احزاب، سوسیال دموکرات، قرقیزستان ، انوگو-پراگرس و آتا-مکن تشکیل گردید و 2 حزب دیگر پارلمان یعنی احزاب رسپوبلیکا- آتاژورت و بیربابال وارد این ائتلاف نشدند.

وی گفت: از اوایل کار این ائتلاف مشخص بود که اعضای آن بر سر بعضی از مسائل مانند انتخاب بازرس ویژه، معاون رییس پارلمان و انتخاب رهبر ائتلاف اختلاف نظر دارند.

نماینده پارلمان قرقیزستان ادامه داد، با وجود اینکه، اعضای ائتلاف اکثریت، سعی می کردند تا وحدت و توافق نظر خود را حفظ کنند، اما طی چند ماه اخیر بر سر اصلاحات قانون اساسی و برگزاری همه پرسی در این رابطه، اختلاف نظر جدی پیدا کرده بودند که می تواند یکی از دلایل از هم پاشیدن این ائتلاف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نظری بر دلایل شکست ائتلاف پارلمانی در قرقیزستان

فارس گزارش می دهد نظری بر دلایل شکست ائتلاف پارلمانی در قرقیزستان