مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:512016-10-25اقتصادي

فرهنگ کشاورزی به روایت عروسک ها +تصاویر


در شرایطی که بیکاری در شهرها بیداد می کند، مردم روستایی نیز به شهرها مهاجرت می کنند تا بتوانند شغلی با درآمد بیشتر کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانستنی های "، تولید محصولات کشاورزی به دلیل تغییر نگاه مردم و روستاییان به مشاغل روستایی کاهش پیدا کرده و اکثر روستاییان مایلند برای کسب درآمد بیشتر به شهر مهاجرت کنند تا رفاه نسبی نیز پیدا کنند.

کاهش تعداد کشاورزان و دام پروران در مناطق روستایی آثار جبران ناپذیری در معیشت مردم در پی خواهد داشت که می تواند در تمام عرصه های زندگی تأثیر منفی از خود به جای بگذارد.

تغییر نگاه مردم به مشاغل روستایی، درک نکردن این شغل شریف، عدم حداقل امکانات در روستاها، بی توجهی مسئولین به این قشر و همه کوتاهی هایی که به روستاییان کشاورز می شود، موجب افزایش انگیزه مهاجرت در تمام روستاهای سراسر جهان شده است.

در تمام کشورهای دنیا، بیشتر از اینکه فردی از شهر خود به شهر یا کشور دیگری مهاجرت کند، روستاییان هستند که از دیار خود به شهرهای بزرگ کشورشان برای رسیدن به آنچه که در روستای خود از آن محرومند، مهاجرت می کنند.

اگر رویه دولت ها تغییر کند، به روستاییان بهاء داده شود، مدرسه مناسب، بیمه درمانی، امکانات بازی برای فرزندانشان، خرید محصول با قیمت مناسب، تشریح اهمیت شغل کشاورزی در چرخه زندگی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کشاورزی به روایت عروسک ها +تصاویر

فرهنگ کشاورزی به روایت عروسک ها +تصاویر