مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:262016-10-25بين الملل

تخلیه 2318 مهاجر از اردوگاه پناهجویان جنگل کاله در فرانسه


وزیر کشور فرانسه از تخلیه 2318 مهاجر و پناهجو از جمله 400 کودک از اردوگاه جنگل واقع در شهر کاله فرانسه در جریان نخستین روز اجرای عملیات تخلیه این اردوگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، وزیر کشور فرانسه طی اظهاراتی از تخلیه 2318 مهاجر از اردوگاه مهاجران و پناهجویان جنگل در شهر کاله واقع در شمال فرانسه خبر داد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، برنار کازونوو وزیر کشور فرانسه طی اظهاراتی اعلام کرد: 1918 مهاجر بزرگسال با 45 اتوبوس اردوگاه جنگل را به سمت 80 مرکز پذیرش مهاجران در 11 منطقه سراسر فرانسه ترک کردند و 400 کودک مهاجر نیز به سمت یک مرکز موقت پذیرش مهاجران هدایت شدند.

وی افزود: انگلیس تمامی کودکان بی سرپرست اردوگاه جنگل کاله را که قوم و خویشی در انگلیس دارند، پذیرش خواهد کرد و کمک جدید 40 میلیونی به آنها اختصاص خواهد داد.

علاوه بر این، مقامات انگلیسی متعهد شده اند که رسیدگی به پرونده کودکان فاقد سرپرست و بدون همراه را که قوم و خویشی در انگلیس ندارند و مایل به عزیمت به آن کشور هستند را نیز برعهده گیرند .

عملیات تخلیه مهاجران و پناهجویان ساکن اردوگاه جنگل در شهر کاله واقع در شمال فرانسه صبح دیروز دوشنبه طبق برنامه از پیش اعلام شده، آغاز شد و در راستای آن مهاجران ساکن این اردوگاه حدود ساعت 6 صبح به وقت محلی فرانسه با چمدان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 2318 مهاجر از اردوگاه پناهجویان جنگل کاله در فرانسه

تخلیه 2318 مهاجر از اردوگاه پناهجویان جنگل کاله در فرانسه