مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:112016-10-25پزشكي

شهردار مشهد: انسان ها نیازمند آموزش و همکاری هستند


شهردار مشهد، همه انسان ها را نیازمند فراگیری آموزش همراه با به روز شدن اطلاعات علمی دانست و همکاری متخصصان و پزشکان دانشگاه های علوم پزشکی را ضروری خواند.

- " از مشهد، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در کنگره میان دوره ای مغز و اعصاب ایران و نخستین کنگره بین المللی جراحی عروق مغز و نخاع در هتل پارس با اشاره به اینکه محوریت این سلسله از کنگره ها، تنها مغز و نخاع نیست اظهار داشت: این کنگره ها بیانگر توجه علم به مباحث مربوط به انسان است.

وی با تأکید بر اینکه هدف های بسیاری برای خلقت انسان از جانب خداوند وجود دارد بیان کرد: رسیدن به کمال انسان را می توان یکی از بزرگ ترین اهداف خلقت وی عنوان کرد که از طریق مشارکت همه انسان ها با یکدیگر، این امر تحقق پیدا می کند.

شهردار مشهد همه انسان ها را نیازمند فراگیری آموزش همراه با به روز شدن اطلاعات علمی برشمرد و گفت: همکاری متخصصان و پزشکان دانشگاه های علوم پزشکی ضروری است.

مرتضوی اضافه کرد: تلاش و بی قراری پزشکان برای برقراری امنیت جامعه بشری قابل تحسین بوده اما امیدوارم همچون این فضای سرشار از آرامش و امنیت که متخصصان ایرانی و خارجی توانسته اند با یکدیگر تبادل نظر و گفت وگوی علمی داشته باشند، در کشورهای دیگر منطقه نیز آرامش و امنیت ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: انسان ها نیازمند آموزش و همکاری هستند

شهردار مشهد: انسان ها نیازمند آموزش و همکاری هستند