مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 14:162016-10-25دانش

آغاز ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از امروز


ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز چهارم آغاز می شود و داوطلبان تا 19 آبان فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، حسین توکلی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی 95- 96 امروز سه شنبه چهارم آبان بر روی سایت سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org و همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه دهم آبان ماه منتشر می شود.

وی افزود: تمامی داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده یا ثبت نام نکرده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان می توانند برای ثبت نام در رشته تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم و با مراجعه به مراکز واحدهای آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی در رشته هایی که پذیرش دانشجو در آن صورت می گیرد، اطلاع حاصل کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان می توانند با به همراه داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه ای که امروز روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و با توجه به موارد مربوطه به مراکز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از امروز

آغاز ثبت نام در تکمیل ظرفیت کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از امروز