مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 13:362016-10-25بين الملل

اتحادیه عرب اظهارات نتانیاهو درباره حفاری در زیر مسجدالاقصی را محکوم کرد


اتحادیه عرب اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اینکه شخصا در حفاری های زیر مسجدالاقصی مشارکت می کند را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو" به نقل از خبرگزاری آناتولی، سعید ابوعلی معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی عربی ضمن محکوم کردن اظهارات بنیامین نتانیاهو درباره مشارکت در حفاری زیر مسجدالاقصی، هشدار داد که این امر تروریسم و افراطی گری را تقویت کرده و تهدیدی برای صلح و امنیت در جهان است.

وی گفت که این اظهارات نتانیاهو درباره جنایت علیه مسجد الاقصی تاکیدی بر تسریع طرح های سازماندهی شده اسراییل و هشداری درباره ریزش ساختمان مسجد الاقصی است.

ابوعلی همچنین اظهار داشت: این اظهارات نتانیاهو همزمان با یورش اداره موسوم به آثار باستانی اسراییل به مقبره باب الرحمه در مجاورت مسجد الاقصی و تخریب و خاکبرداری برخی قبور داخل آن و نیز در راستای تداوم تجاوزات اسراییل علیه آثار باستانی و مقابر اسلامی است.

وی تصریح کرد که تصمیم نتانیاهو و اقدامات اداره موسوم به آثار باستانی اسراییل در واکنش به مصوبات یونسکو درباره قدس و مسجد الاقصی است.

این مسئول اتحادیه عرب در ادامه تاکید کرد که اسراییل برای انفجار اوضاع و شعله ور کردن جنگ های مذهبی در منطقه تلاش می کند؛ امری که تروریسم و افراطی گری را تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب اظهارات نتانیاهو درباره حفاری در زیر مسجدالاقصی را محکوم کرد

اتحادیه عرب اظهارات نتانیاهو درباره حفاری در زیر مسجدالاقصی را محکوم کرد