مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 13:002016-10-25بين الملل

سفیر فرانسه : آغاز دور جدید روابط همه جانبه با ایران


سفیر فرانسه از آغاز دور جدید روابط همه جانبه با ایران خبر داد و گفت: برای تامین سرمایه و انتقال دانش حمل ونقل ترکیبی اماده هستیم.

- ؛ فرانسوا سینمو سفیر فرانسه در ایران در گردهمایی مشترک ایران و فرانسه در زمینه حمل ونقل ترکیبی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های زیربنایی گفت : فرانسه برای تبادل اطلاعات و آموزش موضوع های تخصصی در زمینه حمل ونقل ترکیبی به ایران اراده ای قوی دارد و می خواهد با از سرگیری روابط بین دو کشور، دوره جدید را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند.

سمینار مشترک ایران و فرانسه در زمینه حمل ونقل ترکیبی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های زیربنایی پیش از ظهر امروز در مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی به ریاست شکرچی زاده رییس این مرکز برگزار شد.

فرانسوا سینمو سفیر فرانسه در ایران با خوش آمد گویی به مهندسانی که از فرانسه برای حضور در این سمینار به ایران آمده اند گفت: فرانسه برای اجرایی کردن توافق دو کشور تلاش می کند و این سمینار در پی توافق سال گذشته وزیر و حمل ونقل فرانسه و ایران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه موضوع های مورد بحث حمل ونقلی برای هر دو کشور اهمیت ویژه ای دارد ، گفت : مدرن سازی زیرساخت ها برای توسعه در ایران و فرانسه بسیار مهم است و یکی از اولویت های دولت آقای روحانی که برای کادر کاریش مشخص کرده همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فرانسه : آغاز دور جدید روابط همه جانبه با ایران

سفیر فرانسه : آغاز دور جدید روابط همه جانبه با ایران