مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 11:212016-10-25حوادث

مدیرعامل سازمان آتش نشانی آمل خبر داد انجام 11 عملیات امدادی توسط آتش نشانان آملی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی آمل از انجام 11 عملیات امدادی و اطفایی توسط مأموران آتش نشانی این شهرستان از ابتدای هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آمل، آتش نشانان کار حرفه ای و سختی دارند که در بسیاری از مأموریت ها جان خود را به کف دست می گیرند تا همنوع را از خطر نجات دهند.

آتش نشانی شغل شریف و انسان دوستانه ای است و افرادی که در این حوزه کار می کنند با عشق و لذت از کمک به دیگران وارد میدان آتش می شوند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان آمل با توجه به گسترده بودن این شهر کارهای زیادی را در قالب عملیات انجام می دهد که بیشتر آنها در زمینه امدادی و اطفایی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان آمل در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری تاکنون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل روزهای پرکاری داشت.

حسین نذیری با اشاره به اینکه عملیات این سازمان در بخش های اطفا و امداد انجام شده است، افزود: در نخستین روز هفته جاری 6 مورد عملیات امداد و اطفا انجام شده است که در پی تماس شهروندان با سامانه تلفنی 125 بوده که بلافاصله بعد تماس مردمی مأموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حوادث همانند حریق اجاق گاز در منزل مسکونی واقع در رضوانیه، حریق سقف یک سالن ورزشی در کمربندی هزار سنگر به هراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان آتش نشانی آمل خبر داد انجام 11 عملیات امدادی توسط آتش نشانان آملی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی آمل خبر داد انجام 11 عملیات امدادی توسط آتش نشانان آملی