مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 10:512016-10-25حوادث

رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم خبر داد انجام 746 عملیات امداد و نجات در رباط کریم


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم از اجرای 746 عملیات امداد و نجات در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از غرب استان تهران، سید رضا موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان رباط کریم ضمن بیان عملکرد سازمان آتش نشانی در 6 ماهه اول سال از اجرای 746 عملیات امداد و نجات در این مدت در شهر خبر داد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم با بیان اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری این شهر به عنوان ناجی همیشه آماده به صورت 24 ساعته در خدمات رسانی به شهروندان عزیز است، اظهار کرد: این سازمان تمام تلاش خود را برای انجام خدمات سریع و ایمن به شهروندان به کار گرفته است.

وی بیان کرد: سازمان آتش نشانی رباط کریم با ارائه کارنامه خود در 6 ماهه اول سال در جهت انجام عملیات امداد و نجات توانسته است نمره قبولی بگیرد که این مرهون اقدام شبانه روزی پرسنل آتش نشانی شهر رباط کریم در خدمات رسانی می باشد.

موسوی تصریح کرد: امسال 746 عملیات امداد و نجات صورت گرفته که 281 مورد اطفای حریق و 465 مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم در پایان متذکر شد: امید است بتوانیم با ارائه خدمات مناسب باعث حفظ جان شهروندان شویم و تقاضا داریم با توجه به فرارسیدن فصل سرما نکات ایمنی را در خصوص نصب وسائل گرمایشی مبذول دارند تا از وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم خبر داد انجام 746 عملیات امداد و نجات در رباط کریم

رییس سازمان آتش نشانی رباط کریم خبر داد انجام 746 عملیات امداد و نجات در رباط کریم