مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 09:412016-10-25اجتماعي

در نخستین روزهای آبان ماه برف پاییزی گردنه های زنجان را سفیدپوش کرد


مسؤول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در نخستین روزهای آبان ماه برف پاییزی گردنه های زنجان را سفیدپوش کرد.

- مسعود خوشکام امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تردد در محورهای استان زنجان در جریان است.

وی با اشاره به بارش پراکنده برف در محورهای استان زنجان تصریح کرد: محور زنجان طارم و زنجان تهم چورزق نخستین برف پاییزی را تجربه کردند.

مسؤول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: عملیات راهداری نیز هم اکنون در این محورها در حال انجام است.

خوشکام از وجود مه، کاهش دید و بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان زنجان خبر داد و افزود: گردنه دهجلال در محور سلطانیه خدابنده و گردنه چایرلو در محور زنجان دندی دارای همین شرایط است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سایر محورهای اصلی و فرعی استان نیز همراه با بارش پراکنده باران و لغزندگی سطح جاده است، خاطرنشان کرد: عملیات راهداری در همه محورهای استان انجام شده و تردد در همه راه ها با رعایت نکات ایمنی در جریان است.

مسؤول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از مسافران خواست تجهیزات زمستانی خود را به همراه داشته باشند و عنوان کرد: رانندگان گرامی پیش از آغاز سفر از سلامت خودرو و تجهیزات گرمایشی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین روزهای آبان ماه برف پاییزی گردنه های زنجان را سفیدپوش کرد

در نخستین روزهای آبان ماه برف پاییزی گردنه های زنجان را سفیدپوش کرد