مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 09:112016-10-25اجتماعي

توقف فعالیت کارگاه های شن و ماسه، مشکلی را حل نمی کند


رییس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: کارگاه های تولید شن وماسه منطقه 18 تهران باید تغییر ماهیت داده و ساماندهی شوند چراکه توقف فعالیت ها مشکلی را حل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، محمد حسین بازگیر با بیان اینکه برخی کارگاه های تولید شن و ماسه در جنوب غرب تهران که فعالیت داشتند، متوقف شده اند، گفت: دربازدیدهای بعدی بررسی می شود که این توقف، توقف دائمی است یا خیر؟ وی ادامه داد: در منطقه 18 تهران، یک عرصه 400 هکتاری وجود دارد که در این عرصه 6 کارگاه تولید شن و ماسه مستقر بود که درحال حاضر تعطیل شده اند.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه این معادن در حاشیه رودخانه کن بودند، گفت: برداشت بی رویه از عمق غیرمجاز و رعایت نکردن حریم رودخانه از جمله مشکلات این معادن بود که فعالیت آنها سبب تولید آلودگی و گرد و غبار شده و مزاحمت هایی را برای شهروندان ایجاد می کرد.

بازگیر بیان کرد: از چند سال پیش کمیسیون ماده 5 شورای عالی معماری و شهرسازی این عرصه را در طرح ها و بخش های جامعه شهری تغییر داده بود و تبدیل به کاربری شهری کرده بود.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه فرمانداری استان تهران، محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت و آب منطقه ای تلاش کرده اند که فعالیت این معادن را تعطیل کنند، گفت: شهرداری قرار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت کارگاه های شن و ماسه، مشکلی را حل نمی کند

توقف فعالیت کارگاه های شن و ماسه، مشکلی را حل نمی کند