مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1395 ساعت 06:012016-10-25ورزشي

فرماندار شهرستان قشم: سالن نیمه کاره سام و زال بزودی تکمیل می شود


سالن سام و زال که سال هاست نیمه کاره و بر روی زمین مانده با تفاهم و مشارکت سازمان منطقه آزادقشم و شرکت زیرساخت وزارت ورزش و جوانان بزودی شروع به کار و تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قشم، علیرضا نصری در نشست با رییس اداره ورزش، معاون و هیئت های ورزشی این شهرستان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در دفتر فرمانداری قشم برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش بسیار زیاد ورزش در زندگی مردم اظهار داشت: ورزش یکی از پایه های اصلی زندگی است که نه تنها در دین مبین اسلام به آن تاکید شده بلکه در تمام دنیا به این امر مهم توصیه شده و باعث شادی، نشاط، سلامتی و روحیه انسان را شاداب می کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت ورزش بی‎بدیل و ارزشمند است افزود: ورزش در خیلی از کشورهای دنیا به یک صنعت تبدیل شده از این رو با توجه به اهمیت تبلیغات در صنعت، تجارت و اقتصاد یکی از ابزار تبلیغاتی و مورد هدف بخش های اقتصادی ورود به میادین ورزشی است.

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به اینکه فعالیت های ورزشی نقش بسزایی در شخصیت اجتماعی آحاد مردم دارد ادامه داد: با توسعه ورزش و ایجاد زیر ساخت های ورزشی به عنوان یکی از نهادهای مهم اجتماعی نه تنها باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه خواهد شد بلکه با توجه به این امر مهم آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان قشم: سالن نیمه کاره سام و زال بزودی تکمیل می شود

فرماندار شهرستان قشم: سالن نیمه کاره سام و زال بزودی تکمیل می شود