مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 22:562016-10-24بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: حرف های روحانی را نشنیدیم


2 روز از حمله حسن روحانی به هر 2 کاندید مطرح ریاست جمهوری آمریکا و ترجمه سخنانش می گذرد ولی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید اصلاً این سخنان را نشنیده که بخواهد به آن واکنش نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه مانیتورینگ بین الملل "، جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب در برابر خبرنگاران، پاسخی برای ارائه به حمله اخیر حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران به ساختار حاکمیتی کشورش نداشت.

رییس جمهور ایران دیروز (یکشنبه) در جمع مردم اراک به محتوای مناظره های انتخاباتی میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ و لحن بکار رفته توسط این دو اشاره کرده و گفته بود بد را بر بدتر ترجیح دهم یا بدتر را بر بد؟ در کنفرانس خبری امشب و 2 روز پس از ایراد این سخن روحانی که بازتاب زیادی در رسانه های انگلیسی زبان داشت، خبرنگار آسوشیتدپرس نظر سخنگو را در این خصوص جویا شد.

جان کربی 2 مرتبه گفت در این باره اطلاعی ندارم و آن را (خبر سخنان روحانی) ندیده ام.

در کنفرانس خبری امشب، کربی از تماس تلفنی جان کری وزیر خارجه آمریکا با پرفکتو یاسای همتای فیلیپینی هم خبر داد؛ در این مکالمه در خصوص سخنان آتشین اخیر رودریگو دوترته رییس جمهور فیلیپین درباره لزوم جدایی از آمریکا و پیوستن به قدرت های آسیایی مانند چین، بحث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: حرف های روحانی را نشنیدیم

وزارت خارجه آمریکا: حرف های روحانی را نشنیدیم