مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 22:412016-10-24ورزشي

سرپرست فرمانداری بندرلنگه: مردم و مسؤولین اجاز نفوذ و نیرنگ را به دشمنان نمی دهند


دشمنان به دنبال بهانه و یا اختلاف بین دسته های سیاسی و مذهبی هستند که از این طریق نفوذ کنند ولی مردم و مسؤولین هوشیارتر از این هستند که بخواهند اجاز نفوذ و نیرنگ به دشمنان بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرلنگه، ارسلان بهاری میمندی امشب در یادواره شهدای ورزشکار بندرلنگه اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت های شهدای زندگی و رشد کردیم و هرچه امروز داریم از برکت خون این عزیزان است.

وی افزود: ایران اسلامی اگر امروز عزت و جایگاهی در دنیا دارد به برکت خون شهداست و این شهدا هستند که کشور ما را بیمه کردند.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه اضافه کرد: این انقلاب و نظام برای همه آزادیخواهان در جهان یک الگو است و خیلی از کشورها که به واسطه بیداری اسلامی و یا بهار عربی تغییرات ایجاد کردند نتوانستند مثل جمهوری اسلامی دوام بیاورند و روی پای خود بایستند.

بهاری تصریح کرد: ملت ما هیچگاه ذلت را نپذیرفتند و آن راه روش امام حسین(ع) را ادامه دادند و به همین دلیل هیچ کشور و قدرتی نتوانسته آسیب یا گزندی به ما برساند.

وی گفت: در کشوری قرار داریم که اطراف آن که در اطرافش جنگ و ناامنی وجود دارد ولی کشور ایران به یمن و برکت خون شهیدان و استقامت همه گروه ها و با همدلی آن ها خیلی محکم و پابرجا با امنیت و اقتدار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری بندرلنگه: مردم و مسؤولین اجاز نفوذ و نیرنگ را به دشمنان نمی دهند

سرپرست فرمانداری بندرلنگه: مردم و مسؤولین اجاز نفوذ و نیرنگ را به دشمنان نمی دهند