مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 19:112016-10-24سياسي

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل خبر داد رفع تصرف از 600 هکتار اراضی ملی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از رفع تصرف 600 هکتار اراضی ملی در نیمه اول امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، شهامت هدایت عصر امروز در آیین معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل اظهار کرد: ما اقدامات گسترده ای را در استان در حوزه برخورد جدی با مخربان طبیعی، قاچاقچیان چوب آلات و همچنین نابودکنندگان جنگل آغاز کردیم به طوری که در هر سه حوزه در سال گذشته و امسال عملکرد مطلوبی را شاهد بودیم.

وی، وجود بیش از یک میلیون هکتار مرتع و 65 هزار هکتار جنگل پر پشت را در استان اردبیل در سه ناحیه رویشی یادآور شد و تصریح کرد: اصلی ترین رسالت یگان حفاظت در کنار مجموعه نظامی، انتظامی و قضایی برخورد بدون اغماض با متخلفانی است که می خواهند سرمایه های این کشور را به یغما ببرند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به عملکرد شش ماهه یگان حفاظت در کشف چوب آلات و مقابله با قاچاقچیان در این حوزه اشاره کرد و گفت: در این مدت موفق شدیم 295 هزار اصله درخت و چوب آلات قاچاق را کشف کنیم.

هدایت با بیان اینکه در رفع تصرف اراضی ملی در نیمه اول امسال 600 هکتار عملکرد را شاهد هستیم، تبیین کرد: با آغاز فصل کشت محصولات کشاورزی مراقبت های بیشتری از اراضی ملی در جلوگیری از تضییع حقوق ملی توسط برخی از زارعان آغاز شده و ما با افزایش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل خبر داد رفع تصرف از 600 هکتار اراضی ملی

مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل خبر داد رفع تصرف از 600 هکتار اراضی ملی