مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 18:412016-10-24اقتصادي

در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت صدور 5 فقره پروانه بهره برداری معدنی در سربیشه


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد پنج فقره پروانه بهره برداری معدنی در این شهرستان صادر شده است، گفت: از این تعداد سه فقره آن تمدیدی و دو فقره صادره جدید بوده است.

- علی اکبر براتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: شهرستان سربیشه از لحاظ تنوع مواد معدنی دارای نوع ماده معدنی شامل مواد معدنی فلزی(کرومیت و منگنز) و مواد معدنی غیرفلزی نظیر منیزیت، سنگ تزیینی، گرانیت، مرمر و مرمریت، بازالت، سنگ لاشه، پرلیت، خاک های صنعتی، بنتونیت، دیاتومیت، پوزولان، دیاتومیت، گل سفید و توف است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد پنج فقره پروانه بهره برداری معدنی در این شهرستان صادر شده است، تصریح کرد: از این تعداد سه فقره آن تمدیدی و دو فقره صادره جدید بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه ادامه داد: در مجموع این تعداد پروانه با بیش از 22 میلیارد و 919 میلیون ریال سرمایه گذاری صادر شده و زمینه اشتغال برای 31 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

براتی در پایان با بیان اینکه تاکنون تعداد 52 پروانه بهره برداری معدنی با ذخیره قطعی بیش از 26 میلیون تن و اشتغال 472 نفر در سربیشه صادر شده است، یادآور شد: این تعداد پروانه در حال حاضر زمینه اشتغال برای بیش از 310 نفر را به طور مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت صدور 5 فقره پروانه بهره برداری معدنی در سربیشه

در 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت صدور 5 فقره پروانه بهره برداری معدنی در سربیشه