مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 17:252016-10-24اقتصادي

توقف شماره گذاری موتورهای کاربراتوری


رییس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت از توقف شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری ثبت سفارش شده پس از خردادماه امسال از مهرماه سال جاری خبر داد و گفت که از ابتدای سال آینده موتورسیکلت های انژکتوری با قیمتی حدود 500 هزار تومان گران تر از مدل فعلی روانه بازار می شوند.

- ابوالفضل حجازی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که صنعت موتورسیکلت ایران براساس روند و بخشنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان محیط زیست و استاندارد عمل می کند، اظهار کرد: طبق مصوبه هیات وزیران شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از مهرماه امسال متوقف شده که البته ثبت سفارش های پیش از خردادماه که تعداد محدودی هم هستند امکان شماره گذاری دارند.

وی با بیان این که موتورسیکلت های انژکتوری در دنیا به طور کلی برای موتورهای بالای 200 سی سی تعریف شده اند، ادامه داد: با وجود این که کشورهای اروپایی از مهم ترین نقاط دنیا در رابطه با چالش آلودگی هوا هستند هنوز موتورهای انژکتوری در اروپا اجباری نشده است و خود شرکت ها اقدام به تولید دو مدل کاربراتوری و انژکتوری می کنند.

رییس سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت با بیان این که شرکت هایی که توان تولید موتورهای انژکتوری سبک را داشتند، مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: در نهایت یک شرکت چینی مورد تایید قرار گرفت و تست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف شماره گذاری موتورهای کاربراتوری

توقف شماره گذاری موتورهای کاربراتوری