مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 17:102016-10-24اقتصادي

آتش نشانی تبریز متولی ایمنی شهر می شود


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و حومه گفت : این سازمان در آینده ای نزدیک؛ با اخذ مجوزهای لازم از شورای شهر تبریز، به عنوان متولی ایمنی شهر وارد عمل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، داوود طالب نژاد امروز در جمع خبرنگاران گفت: این طرح برای انظارتهای دوره ای و بررسی طرح ایمنی ساختمانهای مراکز عمومی، کارخانه ها، برج ها و مجتمع های مسکونی اجرا می شود .

وی افزود : بعد از صدور پایان کار ساختمان ها، سازمان نظام مهندسی و آتش نشانی از نظارت های دوره ای بر ایمنی ساختمان ها منع می شوند که با مذاکرات صورت گرفته با دادستانی، امکان ارزیابی مجدد ایمنی ساختمان ها هنگام خرید ، فروش و معاملات ساختمانی به وجود خواهد آمد.

طالب نژاد با بیان اینکه در پرونده های آتش سوزی در برج ها و مجتمع های مسکونی، نبود نظارت ، محسوس است گفت: عمده آتش سوزی ها در نصب غیر صحیح آسانسور و بروز مشکل در سیستم برق رسانی بوده است.

وی با اشاره به رشد بلند مرتبه سازی و رشد عمودی شهرها در سال های گذشته گفت: تبریز عنوان دومین شهر برج ساز کشور را به خود اختصاص داده و در این میان تجهیزات آتش نشانی متناسب با نیاز ساختمان های بلند رتبه رشد داشته، اما پیشگیری و آموزش حرف اول را می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی تبریز متولی ایمنی شهر می شود

آتش نشانی تبریز متولی ایمنی شهر می شود