مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 16:362016-10-24دانش

80 درصد دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نمره ضعیفی به کارآمدی سامانه گلستان دادند


نشریه دانشجویی جریان دانشگاه بوعلی سینا نظرسنجی از دانشجویان این دانشگاه درباره کارآمدی سامانه گلستان داشته است که تنها 10 درصد دانشجویان از عملکرد این سامانه راضی بوده اند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدای دانشجو، سال تحصیلی 94-95 بود که سیستم تحت وب آموزش دانشگاه بوعلی سینا از سما به گلستان تغییر پیدا کرد.

از همان ابتدا این تغییر سیستم و از سوی دیگر محیط پیچیده سامانه گلستان موجب نارضایتی در میان دانشجویان شده بود؛ اما تابستان 95 و همزمان با انتخاب واحد توسط دانشجویان کارشناسی بود که این نارضایتی ها به اوج خود رسید و بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی بخصوص تلگرام داشت.

از عدم تعریف برخی درسها در سامانه جدید در انتخاب واحد گرفته تا مشکلات پرداخت شهریه دانشجویان شبانه از جمله این مشکلات بود.

با افزایش انتقادات در میان دانشجویان، پایگاه خبری-تحلیلی صدای دانشجو در 27شهریور95 مصاحبه ای اختصاصی با دکتر عباس افخمی، عضو هیئت رییسه و معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا ترتیب میدهد تا پیگیر مشکلات دانشجویان باشد.

عباس افخمی در این مصاحبه تاکید میکند که ما میدانستیم که در نصبسیستم جدید مشکلاتی بوجود خواهد آمد و معمولا دانشگاهی که سیستم جدید را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نمره ضعیفی به کارآمدی سامانه گلستان دادند

80 درصد دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نمره ضعیفی به کارآمدی سامانه گلستان دادند