مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 16:062016-10-24اجتماعي

معاون شهردار شیراز: جنوب و شمال شیراز یکسان سازی می شود


معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز گفت: با هدف برقراری عدالت در سیستم مدیریتی شهرداری، جنوب و شمال این شهر یکسان سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، احمد همتی بوشهری بعدازظهر امروز در نشست ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی اظهار داشت: یکسان سازی شمال و جنوب شهر و نیز ارائه فعالیت های زیرساختی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار مهم ترین استراتژی و رویکرد شهرداری شیراز است.

وی افزود: اجرای 35 برنامه عمرانی، ورزشی و هنری در کم تر از یک ماه در مناطق محروم، احداث خانه محله و پارک بزرگ 58 هکتاری مادر که سالن های تیراندازی و دومیدانی، پیست دوچرخه سواری دارد، ازجمله فعالیت های اجرایی این نهاد مردمی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: بسترسازی سخت افزاری برای جامعه هدف در 9 منطقه آسیب پذیر، توزیع عادلانه امکانات رفاهی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی شامل احداث مجتمع های ورزشی، فرهنگسرا و کتابخانه در مناطق ده پیاله، سهل آباد و شیخ علی چوبان در راستای یکسان سازی مناطق انجام شده است.

همتی بوشهری تصریح کرد: احداث 37 زمین چمن که بخش عمده آن در جنوب کلان شهر شیراز اجرایی شده است و نیز گسترش فضاهای فرهنگی متناسب با ذائقه شیراز سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه های اجرایی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار شیراز: جنوب و شمال شیراز یکسان سازی می شود

معاون شهردار شیراز: جنوب و شمال شیراز یکسان سازی می شود