مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 16:012016-10-24حوادث

مأموریت عجیب آتش نشانی برای نجات یک زن


آتش نشانان تهرانی در ماجرایی عجیب، یک زن را در حالی از میان دود و شعله های آتش نجات دادند که در ابتدای امر نشانی محل حادثه را نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران دراین باره گفت: در ساعت 20:12 شنبه، زنی با استرس فراوان به سامانه 125 زنگ زد و از وقوع حریق در خانه اش خبر داد، اما بدون آنکه آدرس را اعلام کند، تلفن را قطع کرد و دیگر به تماس های آتش نشانی پاسخی نداد.

ملکی با بیان اینکه در مرحله نخست ممکن است چنین تماسی مزاحمت تلفنی ارزیابی شود، اظهار کرد: با توجه به لحن و صدای این زن و همچنین استرسی که در صحبت های او وجود داشت، اپراتور 125 به موضوع مشکوک شد و ماجرا را به رییس ستاد فرماندهی منتقل کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به وجود سیستم های تشخیص موقعیت در سامانه 125 افزود: ستاد فرماندهی آتش نشانی و مرکز پیام از چندین سال قبل به سیستم مکان یابی تماس های دریافت مجهز شده و در جریان این تماس، فرمانده ستاد عملیات، اجازه دسترسی به آدرس مذکور را صادر کرد و بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در منطقه طرشت اعزام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت عجیب آتش نشانی برای نجات یک زن

مأموریت عجیب آتش نشانی برای نجات یک زن