مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 15:512016-10-24ورزشي

رییس اداره ورزش و جوانان نیر خبر داد راه اندازی 5 هیأت ورزشی در شهرستان نیر


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از فعال شدن پنچ هیأت ورزشی وزنه برداری، بوکس، ووشو، اسکواش، پهلوانی و زورخانه ای در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، اکبر نگاهی عصر امروز در جلسه هیأت های ورزشی نیر اظهار کرد: علی رغم پتانسیل بالا در شهرستان نیر متأسفانه برخی از رشته های ورزشی در این شهرستان دارای هیأت و فعال نبوده که با تلاش و پیگیری های مستمر خوشبختانه موفق به راه اندازی رشته های مهم ورزشی در این شهرستان شدیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از فعال شدن پنچ هیأت ورزشی وزنه برداری، بوکس، ووشو، اسکواش، پهلوانی و زورخانه ای در نیر خبر داد و گفت: برای اولین بار رشته ایروبیک بانوان را راه اندازی و با جذب مربی تیم ایروبیک بانوان به مسابقات استانی تیم اعزام کردیم.

نگاهی از جذب پنچ مربی غیربومی در رشته های ورزشی بانوان خبر داد و افزود: تمام تلاش ما برای جذب مربیان بومی است و به دلیل نبود مربیان بومی در همه رشته های فعال، پنج مربی غیربومی با تجربه برای ارتقای سطح ورزشکاران جذب کردیم و خوشبختانه مربیان غیربومی نیز در تمریناتی که به صورت منظم برگزار می شود حضور دارند.

وی از دعوت ورزشکاران نیری به اردوی تیم ملی بیان کرد: امسال 10 ورزشکار از رشته های شمشیربازی، تکواندو، بدمینتون و دوومیدانی به اردوی تیم ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره ورزش و جوانان نیر خبر داد راه اندازی 5 هیأت ورزشی در شهرستان نیر

رییس اداره ورزش و جوانان نیر خبر داد راه اندازی 5 هیأت ورزشی در شهرستان نیر