مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 15:312016-10-24سياسي

فارس گزارش می دهد رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی در آبیک


فارس از رزمایش دانش آموزی پدافند غیرعامل دانش آموزی در هنرستان پسرانه فنی شهدای شهر آبیک گزارش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبیک، در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل با عنوان مصون سازی سرمایه ها و زیرساخت های ملی رزمایش دانش آموزی پدافند غیرعامل دانش آموزی در هنرستان پسرانه فنی شهدا شهر آبیک برگزار شد.

در این رزمایش علی رحمانی فرماندار آبیک، مهرداد یحیایی مدیر آموزش و پرورش شهر آبیک، عباس علی زارعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده آبیک، رییس و اعضای شورای شهر آبیک و جمعی از مسؤولان این شهرستان حضور داشتند.

رزمایش پدافند غیرعامل با رویکرد مقابله با زلزله در هنرستان فنی شهدا شهر آبیک برگزار شد که پیش از اجرای رزمایش، دانش آموزان در کلاس ها مستقر شدند که با به صدا آمدن آژیر خطر آمبولانس، در حیاط مدرسه حضور یافتند.

در این رزمایش دستگاه های امدادی شهرستان آبیک از سپاه ناحیه امام صادق(ع)، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این رزمایش دانش آموزان امدادگر به سراغ دانش آموزان صدمه دیده از زلزله فرضی شتافتند و به کمک عوامل امدادی شهرستان آبیک، با آمبولانس نسبت به حمل مصدومان اقدام کرده و آنان را به مکان های تعیین شده در حیاط هنرستان منتقل کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی در آبیک

فارس گزارش می دهد رزمایش پدافند غیرعامل دانش آموزی در آبیک