مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 13:412016-10-24دانش

معتقد به کیفیت آموزش عالی هستیم؛ وزارت علوم مته روی خشخاش می گذارد


ما خودمان معتقد به افزایش کیفیت در آموزش عالی هستیم، ولی برای دانشگاه آزاد حداکثر سخت گیری ها انجام می شود و مته بر روی خشخاش می گذارند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد در سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه ریزی استان ها، واحدها و مراکز دانشگاه آزاد گفت: پیش بینی شده بود که در سال 94 به هزار و 500 دانشجو در برنامه تحصیلات تکمیلی برسیم که به این هدف رسیدیم و این مسئله نشان می دهد که برای نهادهای بزرگی مانند دانشگاه آزاد داشتن برنامه بسیار موثر است.

وی افزود: تعداد زیادی از تشریفات اضافه و پست ها از دانشگاه آزاد حذف شدند و ایستادگی کردیم که نه تنها نیروی جدیدی وارد نشود بلکه با سیاست های تشویقی و بازخرید کاری کنیم که بار مالی سنگینی به روی دانشگاه آزاد از سنوات قبل تحمیل شده بود کاهش یابد و ما بیشتر به توسعه دانشجویان بپردازیم.

در حالیکه در حال حاضر 80 درصد منابع، صرف حقوق کارمندان می شود.

میرزاده با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد 2 هزار و 300 رقیب دانشگاهی دارد، گفت: با توجه به کاهش جمعیت دانشجویی کشور که تا سال 99 ادامه دارد، در حال حاضر بسیاری از رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بدون متقاضی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتقد به کیفیت آموزش عالی هستیم؛ وزارت علوم مته روی خشخاش می گذارد

معتقد به کیفیت آموزش عالی هستیم؛ وزارت علوم مته روی خشخاش می گذارد