مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 13:362016-10-24دانش

تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر حمایت می شوند


وظیفه داریم از هر تشکل، گروه و اندیشه ای که علاقمند به فعالیت در قالب مقررات دانشگاه باشد، حمایت کنیم.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بحرانی، رییس دانشگاه پیام نور بوشهر گفت: وظیفه داریم از هر تشکل، گروه و اندیشه ای که علاقمند به فعالیت در قالب مقررات دانشگاه باشد، حمایت کنیم.

وی افزود: امروز این تفکر بر دنیای علم حاکم است که پژوهش باید کارآفرین باشد و نیاز انسان امروز را برطرف سازد و دانش بتواند در عمل تحقق یابد.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر در خصوص نیازهای نیروی انسانی کشور گفت: امروز وظیفه دانشگاه تربیت دانشجویی است که در امور مختلف دارای انعطاف پذیری و خلاقیت باشد و روحیه ایجاد تحول در عرصه های مختلف زندگی را داشته باشد.

بحرانیادامه داد: دانشگاه پیام نور فرصتی را فراهم کرده است که دانشجویان در کنار تحصیل بتوانند اشتغال نیز داشته باشند؛ بنابراین ایجاد کلاس های الکترونیک و نیمه حضوری از مزیت های این دانشگاه است.

وی با تاکید بر اهمیت تکثر آرا و عقاید در محیط دانشگاه گفت: هر تشکل، گروه و اندیشه ای که علاقمند به فعالیت در چهارچوب مقررات دانشگاه باشد، وظیفه داریم از آن حمایت کنیم؛ اما باید این توانایی را داشته باشیم که در صورتی که با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر حمایت می شوند

تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر حمایت می شوند