مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 12:412016-10-24اجتماعي

مدیرعامل قطار شهری شیراز: روزهای جمعه به مانور و آزمون خطوط مترو اختصاص دارد


مدیرعامل قطار شهری شیراز در توضیح تعطیلی مترو در روزهای جمعه گفت: روزهای جمعه مترو مسافر ندارد و همچنین از این فرصت برای مانور و تست استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، اسدالله حاجی زمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مترو حمل ونقل سریع، آسان و فاقد آلودگی است و اثر عمیقی در کاهش ترافیک شهری خواهد داشت و به تدریج با تکمیل خطوط این اثر دیده خواهد شد.

وی افزود: در فاصله بلوار مدرس تا میدان نمازی که 12 ایستگاه فاز دو خط یک در دست ساخت است و امیدواریم با تزریق اعتبار تا پایان سال به اتمام برسد که در حال حاضر اکثر سازه های ایستگاه ها کامل شده و دروازه ها در حال ساخت است و نصب تجهیزات شامل سیستم های تهویه و دفع دود و نماکاری و سایر موارد در دست انجام است.

این مدیر شهری ادامه داد: جمعه ها مسافر بسیار کم است و اگر جمعه مترو کار کند عموماً باید بدون مسافر حرکت کند و از طرفی روزهای جمعه را برای مانور و تست اختصاص داده ایم که با تکمیل بیشتر خطوط این مسئله رفع می شود.

وی اضافه کرد: تا یک یا دو ماه آتی مطالعات خط سه که از میدان میرزای شیرازی یا پل بصیرت و ابتدای شهرک گلستان و ایستگاه راه آهن شیراز-اصفهان است به اتمام می رسد و می تواند دسترسی مردم به صدرا و گلستان را تا حدی پوشش دهد و بنابر مطالعات در این منطقه قسمتی از مسیر به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل قطار شهری شیراز: روزهای جمعه به مانور و آزمون خطوط مترو اختصاص دارد

مدیرعامل قطار شهری شیراز: روزهای جمعه به مانور و آزمون خطوط مترو اختصاص دارد