مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 12:302016-10-24پزشكي

نجات نوزاد پس از اشتباه هولناک داروخانه


مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: نوزاد سه ماهه که چند روز پیش بر اثر تحویل اشتباه داروی تجویز شده پزشک، دچار تشنج شده بود با تلاش پزشکان بیمارستان طالقانی گرگان از مرگ رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران محمدرضا باباییان دراین باره گفت: خانواده این نوزاد چند روز پیش با مراجعه به یکی از داروخانه های خصوصی گرگان و ارائه نسخه پزشک، داروی تجویزی برای فرزندشان را تحویل گرفتند غافل ازاینکه متصدی مربوطه به اشتباه داروی مشابهی که مخصوص افراد بزرگسال بوده را تحویل آنها داده است.

متأسفانه نوزاد پس از استفاده از این داروها دچار تشنج شدید شد و بلافاصله به بیمارستان طالقانی گرگان- بیمارستان تخصصی اطفال- منتقل و تحت درمان قرارگرفت ولی به خاطر صدمات وارد شده، نوزاد در حالت کما بود که به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان انتقال یافت.

نوزاد حدود سه روز در حالت کما قرار داشت اما با تلاش پزشکان به هوش آمد و هم اکنون حال عمومی اش بهبود یافته و آماده ترخیص از بیمارستان است.

باباییان با اشاره به اینکه اشتباه متصدی داروخانه محرز شده افزود: با مراجعه پدر نوزاد به اداره آگاهی و ثبت شکایت از متصدی داروخانه ،موضوع در دست رسیدگی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات نوزاد پس از اشتباه هولناک داروخانه

نجات نوزاد پس از اشتباه هولناک داروخانه