مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 11:512016-10-24اقتصادي

رقابت نروژی ها و دانمارکی ها برای تصاحب سردار جنگل


براساس مذاکرات ایران و شرکت نفتی مرسک دانمارک ظاهرا این شرکت علاوه بر تمایل به توسعه لایه نفتی پارس جنوبی علاقه خود را برای حضور در میدان نفتی و گازی سردار جنگل در آبهای خزر ابراز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس مذاکرات ایران و شرکت نفتی مرسک دانمارک ظاهرا این شرکت علاوه تمایل بر توسعه لایه نفتی پارس جنوبی علاقه خود را برای حضور در میدان نفتی و گازی سردار جنگل در آبهای خزر نیز ابراز کرده است.

غلامرضا منوچهری شهریورماه امسال در جمع خبرنگاران درباره حضور شرکت های خارجی در دریای خزر گفته بود : برخی شرکت های اروپایی متقاضی توسعه مطالعه میدان های دریای خزر هستند که تاکنون با شرکت های نروژی، هلندی و انگلیسی مذاکراتی شده است.

از طرف دیگر در همان ایام رییس امور بین الملل شرکت نفت و گاز خزر با اعلام اینکه تاکنون در زمینه ساخت تاسیسات فراساحلی،با برخی از شرکت های اروپایی به توافق رسیده ایم، تصریح کرده بود : مذاکراتی در خصوص ساخت تاسیسات دریایی با شرکت های ایتالیایی انجام شده است اما نروژی ها نیز از شرکت هایی هستند که خواستار توسعه میدان سردار جنگل شده اند.

با این شرایط ظاهرا رقابت اصلی برای تصاحب میدان سردار جنگل میان نروژی ها و دانمارکی ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نروژی ها و دانمارکی ها برای تصاحب سردار جنگل

رقابت نروژی ها و دانمارکی ها برای تصاحب سردار جنگل