مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 10:162016-10-24ورزشي

رییس جمهور: انقلابی بودن یعنی همین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است


رییس جمهور کشورمان با اشاره به اینکه شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی مهم ترین شعار ما خواهد بود، گفت: انقلابی بودن یعنی همین شعار استقلال، - آزادی، جمهوری اسلامی است و همه انقلاب ما و نظام اسلامی ما در این شعار خلاصه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، حسن روحانی صبح امروز در ورزشگاه شهید بهشتی خمین در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: برای من دولت یازدهم افتخار فراموش نشدنی است، که امروز در زادگاه امام راحل میهمان شما مردم عزیز و میهمان نواز هستیم.

وی تصریح کرد: مردم خمین جایگاه ویژه ای نه تنها در افکار عمومی ملت ایران دارند، بلکه در سراسر جهان نام خمین به دلیل آن شخصیت والا و بلند که از این سرزمین بود، جاودانه خواهد بود.

رییس جمهور کشورمان ادامه داد: یادم هست در سال های اولیه انقلاب در جمع مسلمانان چین در پکن در مسجد مسلمانان وقتی هیات ایرانی وارد شد و گفتیم ما از ایران هستیم، همه مردم داد زدند و گفتند خمینی.

روحانی افزود: بسیاری از مردم جهان نام ایران و نام انقلاب اسلامی و نام مقاومت ملت بزرگ ایران و ایستادگی این ملت را در برابر ابرقدرت ها و مستکبران عالم مساوی نام امام عزیز می دانند.

وی ادامه داد: چه کسی فکر میکرد یک طلبه ای که روزی به عنوان یک شاگرد در حوزه علمیه اراک پای درس مرحوم شیخ حائری می نشست و روزی در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: انقلابی بودن یعنی همین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است

رییس جمهور: انقلابی بودن یعنی همین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است