مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 10:052016-10-24سياسي

کاهش اختیارات تعاونگران با لایحه پیشنهادی دولت به مجلس


رییس اتاق تعاون لایحه اصلاحی قانون تعاون را به نفع این بخش از اقتصاد کشور ندانست و گفت: درصورت تصویب این لایحه در مجلس اختیارات سهام داران شرکت های تعاونی و تعاونگران به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

- بهمن عبدالهی در حاشیه نشست مشترک با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" گفت: لایحه اصلاحی قانون تعاون راه را برای دخالت دولت باز می کند .

وی با اشاره به اینکه قانون تعاون که در سال 70 به تصویب رسیده و در سال های 77 و 92 اصلاح شده است کاملا جنبه حمایتی دارد افزود : برهمین اساس بخش تعاون دیگر نیازی به قانون جدید ندارد .

عبدالهی مشکل اساسی پیش روی تعاونی ها را اجرا نشدن قوانین مربوط به این حوزه مانند سیاست های اصل 44 قانون اساسی و احکام سند توسعه بخش تعاون دانست و گفت : اگر این قوانین به صورت کامل اجرا می شد سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی خیلی بیشتر از شرایط کنونی بود .

وی به لایحه اصلاحی قانون تعاون که اخیرا توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است اشاره و ابراز امیدواری کرد : با توجه به اینکه تعاونگران معتقدند بخش تعاون با وجود قوانین کافی نیازی به این لایحه ندارد قبل از اینکه لایحه به صحن علنی مجلس برود هرچه زودتر مسترد شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اختیارات تعاونگران با لایحه پیشنهادی دولت به مجلس

کاهش اختیارات تعاونگران با لایحه پیشنهادی دولت به مجلس