مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1395 ساعت 00:412016-10-23سياسي

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی تحول آفرین بوده است


انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی تحول آفرین بوده است و این انقلاب باعث پیشرفت همه مذاهب اسلامی شده که امروزه ما آثار آن را می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، سید عبدالباعث قتالی عصر امروز در حاشیه نشست مجمع عمومی عالی اهل سنت استان های جنوبی کشور در حضور جمع زیادی از علمای اهل سنت جنوب و مسؤولین اظهار کرد: امروزه می بینیم که مدارس دینی اهل سنت جنوب به جایگاه مهمی رسیده اند و می توانند در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی تحول آفرین باشند و ما شاهد آموزش طلاب علوم دینی در سطوح مختلف در این مدارس در شکلی کلاسیک هستیم.

وی با تاکید بر ارزش های حاکم در انقلاب اسلامی ایران و تأثیر آن در ایجاد فضای مطلوب برای فعالیت همه اقشار جامعه، افزود: انقلاب اسلامی برای ما مهم است زیرا دغدغه دین را وارد جامعه ما کرد و امروزه ارزش های اسلامی و اخلاقی جزیی از مسئولیت مسئولان است و این کار کوچکی نیست، بلکه بسیاری از مردم مسلمان در دیگر کشورهای اسلامی آرزوی چنین شرایطی را دارند.

سید عبدالباعث قتالی در خصوص مسؤولیت علما و ائمه مساجد در جامعه نیز عنوان کرد: طلاب به رفتار علما نگاه می کنند و عملکرد علما الگویی برای طلاب است و ما علماء نباید فراموش کنیم که در معرض دو نوع آسیب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی تحول آفرین بوده است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی تحول آفرین بوده است