مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 22:262016-10-23بين الملل

در حمله هوایی ارتش مصر کشته شدن 70 عنصر مسلح و زخمی شدن 80 نفر دیگر در غرب رفح


نیروی هوایی ارتش مصر امروز مواضع گروه موسوم به بیت‎المقدس را در غرب شهر رفح بمباران کرد که در پی آن 70 نفر از عناصر مسلح وابسته به این گروه، - کشته و 80 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، منابع امنیتی مصر گزارش دادند که ارتش مصر امروز با بالگردهای آپاچی و اف16 به مواضع گروه تروریستی موسوم به بیت المقدس را در منطقه مربع الفول در نزدیکی روستای بلعه واقع در غرب رفح بمباران کردند.

یک منبع امنیتی مصر گزارش داد که جنگنده های نظامی ارتش مصر بزرگترین محل تجمع عناصر تکفیری که از طریق آن تحرکات نیروهای مصری را رصد می کردند، هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الیوم السابع، این منبع امنیتی افزود: در این حمله هوایی بیش از 70 فرد مسلح کشته و 80 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای ارتش مصر در عملیات امروز خود همچنین 4 بمبی که در منطقه الارسال واقع در بین رفح و الشیخ زوید نصب شده بود، خنثی کردند.

انتهای پیام/ح http://fna.

ir/3WHAAF نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حمله هوایی ارتش مصر کشته شدن 70 عنصر مسلح و زخمی شدن 80 نفر دیگر در غرب رفح

در حمله هوایی ارتش مصر کشته شدن 70 عنصر مسلح و زخمی شدن 80 نفر دیگر در غرب رفح