مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 21:252016-10-23اقتصادي

جهت گیری دولت؛ ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار


رییس جمهور جهت گیری دولت را ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار در عرصه داخلی و خارجی برشمرد و با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار واحد صنعتی با تسهیلات ارائه شده در مسیر فعالیتند، - گفت: نوآوری و روزآمد سازی فناوری نیازمند مشارکت و تعامل اقتصادی در عرصه بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان مرکزی که عصر یکشنبه در اراک برگزار شد، با اشاره به رشد اقتصادی مناسب 5 درصدی برای سال جاری تأکید کرد که ان شاءالله با افزایش تلاش ها و ‏همکاری ها شاهد رشد اقتصادی بالای 5 درصد در کشور باشیم.

‏رییس جمهور با بیان اینکه ارائه تسهیلات برای صنایع کوچک و متوسط در 7 ماهه اول سال از رقم 12 هزار ‏بنگاه عبور کرده است، اظهار داشت: این رقم قابل ملاحظه است و باید زمینه های موجود را به فعلیت در بیاوریم.

‏آقای روحانی با اشاره به بازدید از مجتمع واگن پارس و استعداد تولید بیش از یکهزار واگن باری و مسافری، تأکید ‏کرد: تقاضا و بازار مکمل چرخه تولید است.

تنها ماشین آلات کافی نیست.

در کشور ماشین آلات خوب ، کارگر کارآزموده و مهندس وجود دارد، اما نیاز به ‏بازار داریم، چرا که تا تقاضا نباشد، تولیدی در کار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری دولت؛ ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار

جهت گیری دولت؛ ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار