مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 21:102016-10-23اقتصادي

ماجرای اختلاف قرارگاه خاتم با وزارت راه در آزاد راه تهران - شمال


" از روزی که نماینده بنیاد مستضعفان با نماینده وزارت راه در سال 92، اختلاف نظر پیدا کردند و آن گونه که فارس منتشر کرده بود، با دستور رییس دولت قبل، این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد، هنوز هم قرارداد یا تفاهم نامه ای میان قرارگاه و وزارت راه وشهرسازی منعقد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق؛ حالا که بناست واگذاری قطعه دوم این آزادراه به مناقصه ای عمومی گذاشته شود، مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال از حضورنیافتن قرارگاه خاتم الانبیا در این پروژه خبر می دهد.

خبری که البته سردار عبدالهی، فرمانده این قرارگاه آن را رد می کند.

به گفته سردار عبدالهی، آنها خبری از این مناقصه نداشتند و اگر رایزنی ها برای تمدید زمان حضور قرارگاه به نتیجه برسد، آنها قطعا در این مناقصه حضور خواهند یافت.

این اظهارنظر از سوی فرمانده قرارگاه در حالی مطرح می شود که این مناقصه به صورت عمومی اعلام رسمی شده بود و به گفته مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال، پاکت قیمت شرکت کنندگان تا چند روز دیگر باز می شود، اما خبری از حضور قرارگاه خاتم الانبیا در آن نیست.

چینی ها خواهند رفت مهران اعتمادی با اشاره پروژه آزادراه تهران- شمال درباره وضعیت قرارداد با پیمانکار چینی در قطعه یک آزادراه تهران- شمال می گوید: چینی ها تا به امروز نزدیک به 90 درصد قرارداد را اجرایی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلاف قرارگاه خاتم با وزارت راه در آزاد راه تهران - شمال

ماجرای اختلاف قرارگاه خاتم با وزارت راه در آزاد راه تهران - شمال