مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 20:562016-10-23ورزشي

در مسابقات لیگ فوتبال کشور نماینده خراسان جنوبی از سد صفاهان اصفهان گذشت


در سومین هفته از سری مسابقات لیگ دسته 3 فوتبال کشور نماینده خراسان جنوبی در مقابل تیم فوتبال صفاهان اصفهان به نخستین پیروزی خانگی خود دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیرجند، در سومین هفته از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور، نماینده خراسان جنوبی در یک دیدار خانگی مقابل نماینده استان اصفهان به میدان رفت.

تیم فوتبال بستنی اعتمادیان قاینات خراسان جنوبی عصر امروز در زمین چمن ورزشگاه شهید امین زاده میزبان تیم صفاهان استان اصفهان بود که توانست در یک بازی تهاجمی و حساب شده حریف قدرش را زمین گیر کند.

گل برتری نماینده خراسان جنوبی در این مصاف پر فراز و نشیب را حسین طیب در دقیقه 67 وارد دروازه تیم فوتبال صفاهان اصفهان کرد.

تیم فوتبال بستی اعتمادیان قاین با این برد شیرین امتیاز خود را از سه بازی به چهار رساند و به دنبال این پیروزی نیم نگاهی هم به جایگاه بالای جدول مسابقات فوتبال لیگ سه کشور دارد.

گفتنی است؛ تنها نماینده فوتبال خراسان جنوبی در مسابقات لیگ دسته سه کشور در نخستین بازی خانگی خود در مقابل تیم خانه هنرمندان آران و بیدگل به میدان رفت که به رغم شایستگی لازم با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم میهمان شد.

تیم فوتبال بستنی اعتمادیان قاینات خراسان جنوبی در دومین بازی خود در نیک شهر به مصاف نماینده استان سیستان و بلوچستان رفت که در پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مسابقات لیگ فوتبال کشور نماینده خراسان جنوبی از سد صفاهان اصفهان گذشت

در مسابقات لیگ فوتبال کشور نماینده خراسان جنوبی از سد صفاهان اصفهان گذشت