مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 19:062016-10-23سياسي

فارس گزارش می دهد نیازهای روحی نوجوانان باید مورد توجه قرار گیرد


باید مراکز فرهنگی فعال و توانمند در مناطق مختلف نیازهای روحی نوجوانان را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، فرهنگ و اخلاق نقش موثری در زندگی نسل جوان جامعه دارد به طوری که باید برای غنی سازی آن همچنین نهادینه سازی ارزش ها و باورهای درست و زدودن افکار غلط به صورت جدی و براساس برنامه ریزی اقدامات لازم را انجام داد و به این ترتیب باید از همه ظرفیت های موجود استفاده حداکثری را به عمل آورد.

لحظه های زندگی مثل برق و باد در حال گذشتن هستند بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق، کاربردی و نظام مند در زمینه های مختلف رو به جلو گام برداشت و برای اعتلای فرهنگ نسل جدید گام های موثر و مفیدی برداشت که لازمه توفیق یافتن در این زمینه تقسیم بندی جامعه هدف براساس مقطع سنی نیز یک امر لازم و ضروری به شمار می رود.

در مناطق مختلف کشوراز جمله آذربایجان غربی مراکز فرهنگی و تربیتی مختلف در حال فعالیت هستند که مقاطع سنی گوناگون و نوجوانان را زیرپوشش فعالیت های خود قرار داده اند، بنابراین رونق بخشیدن به فعالیت آنها مستلزم حمایت همه جانبه و دلگرمی دادن به مدیران شان است.

بنابراین خبرنگار ما در " آذربایجان غربی با محور قرار دادن مراکز فرهنگی فعال در استان همچنین با نگاه ویژه به مخاطبان نوجوان گزارشی را تهیه کرده و به رشته تحری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد نیازهای روحی نوجوانان باید مورد توجه قرار گیرد

فارس گزارش می دهد نیازهای روحی نوجوانان باید مورد توجه قرار گیرد