مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 18:112016-10-23حوادث

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف 307 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر


فرمانده انتظامی ایرانشهر از کشف 307 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و همکاری پلیس استان، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور نیکشهر ـ ایرانشهر مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد مخدر، پس از هماهنگی قضایی بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از حضور ماموران در محل مذکور، سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند، افزود: با توجه به آتش شدید پلیس، قاچاقچیان مسلح با به جا گذاشتن خودروی حامل موادمخدر از محل گریختند و ماموران در بازرسی از این خودرو 307 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف 307 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد کشف 307 کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر