مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 17:162016-10-23سياسي

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان: تحول علمی در کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستیم


تحول علمی پدید آمده در کشور و رشد سرعت تولیدات علمی ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی میسر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، احسان کامرانی ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان دانشجویی استان هرمزگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و اجتماعی بود و عمده تأثیرات خود را در این در این دو حوزه برجا گذاشته است.

وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات عظیم علمی در مسیر استقلال کشور هستیم، افزود: عرصه عملی کشور در بعد از انقلاب به روی مردم گشوده شد و اکنون در تمامی رشته هایی که برای حتی تحصیل در مقطع کارشناسی آن وابسته به غرب بودیم در سطح تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد و دکترا صدها نفر در حال تحصیل هستند.

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان ادامه داد: در استان هرمزگان و در پیش از انقلاب هیچ دانشگاهی وجود نداشت اما اکنون دهها دانشگاه با بیش از 90 هزار دانشجو در استان هرمزگان تحصیل می کنند و ایران اسلامی در هیچ رشته تحصیلی به بیگانگان وابسته نیست.

کامرانی توسعه علمی کشور را در سایه اعتماد به جامعه دانشگاهیان دانست و گفت: نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر کشور است و دشمنان در بسیاری از رشته های علمی با ایجاد محدودیت در ارائه این دانش ها، به دنبال استثمار ملت ها بودند اما اکنون ایران به قطب علمی منطقه تبدیل شده و در حوزه فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان: تحول علمی در کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستیم

مسؤول بسیج اساتید هرمزگان: تحول علمی در کشور را مدیون انقلاب اسلامی هستیم