مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 15:052016-10-23سياسي

آزادی بیش از 450 زندانی جرایم غیر عمد در خوزستان


امسال بیش از 450 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز خوزستان ، مدیر کل زندان های خوزستان گفت : از این تعداد زندانی 151 نفر توسط مددکاران ، 91 نفر توسط ستاد دیه استان و 212 نفر نیز از طریق سایر اقدامات مانند ارائه اعسار ، پیگیری وکلا و خانواده شرایط آزادی شان فراهم آمده است .

رضا پوستچی افزود : این افراد در راستای اجرای عدالت کیفری و پیگیری سیاستهای نظام قضایی در عرصه کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان با تلاش مددکاران زندانها و همچنین فعالیت حوزه ستاد دیه خوزستان در نیمه ی نخست آزاد شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 301 نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای خوزستان تحمل حبس می کنند اظهارداشت : از این تعداد 194 نفر بدهی مالی، 58 نفر تصادف، 49 نفر مهریه و نفقه و یک نفر مشکل بیمه ای دارد که پرونده های آنان جهت استفاده از تسهیلات و معاضدتهای حمایتی و قضایی به نهادهای ذیربط ارجاع شده و در دست پیگیری می باشد.

مدیر کل زندان های خوزستان با دعوت از خیرین و نیکوکاران جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و نیازمند گفت : کمک های مردمی و خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد ، مشمول مجرمین عمدی و کسانی که با ارتکاب جرائم خاص و خشن به زندان معرفی شده اند نمی گردد و شماره حساب سیبا 0106230


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیش از 450 زندانی جرایم غیر عمد در خوزستان

آزادی بیش از 450 زندانی جرایم غیر عمد در خوزستان