مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 14:462016-10-23بين الملل

تظاهرات پلیس های خشمگین فرانسوی ادامه دارد


به دنبال تظاهرات 5 شب گذشته پلیس های خشمگین فرانسوی، چند صد نیروی پلیس شب گذشته نیز برای ششمین شب متوالی اقدام به برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف فرانسه از جمله پاریس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، به دنبال تظاهرات های 5 روز گذشته پلیس های خشمگین فرانسوی، چند صد پلیس خشمگین فرانسوی شب گذشته نیز برای ششمین شب متوالی بمنظور اعلام اعتراض و خشم خود روانه خیابان های پاریس شدند.

تظاهرات پلیس های خشمگین فرانسوی در پاریس از میدان جمهوری آغاز شد و تظاهرات کنندگان مسیر تالار باتاکلان و رستوران Petit Cambodge را که در جریان حملات 13 نوامبر گذشته پاریس هدف قرار گرفته بودند، در پیش گرفتند و سپس مقابل بیمارستان سن لویی که همکارشان به دلیل جراحات ناشی از حمله ای کوکتل مولوتوفی طی روز 8 اکتبر در آن بستری است، تجمع کردند.

تظاهرات شب گذشته پلیس های خشمگین فرانسوی در پاریس در حالی برگزار شد که بیش از 150 نیروی پلیس نیز شب گذشته در استراسبورگ و مارسی گردهم آمده و در اعتراض به شرایط شغلی خود اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند.

این در حالیست که حدود 80 پلیس فرانسوی و خانواده هایشان نیز دیروز شنبه در منطقه اوری (Évry) واقع در شهر اسون (Essonne) با هدف در اختیار داشتن آزادی عمل بیشتر اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات پلیس های خشمگین فرانسوی ادامه دارد

تظاهرات پلیس های خشمگین فرانسوی ادامه دارد