مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 14:412016-10-23ورزشي

با گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش آشنا شویم


رییس جمهور دقایقی پیش در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، "دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی" را برای اخذ رای ‏اعتماد جهت وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، علی اصغر فانی دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش در دولت یازدهم هفته گذشته و بنا برتصمیم رییس جمهور از کابینه جدا شد و در حال حاضر بطحایی، سرپرست وزرات آموزش و پرورش است.

در حالی که گمانه زنی ها از معرفی محمدعلی نجفی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حکایت داشت، رییس جمهور دقایقی پیش در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی را برای اخذ رای ‏اعتماد جهت وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

گفتنی است در کنار سه گزینه پیشنهادی برای سه وزارت آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش و جوانان، محمدعلی نجفی تنها کسی بود که از پذیرش کرسی وزارت آموزش و پرورش انصراف داد و لذا روحانی دانش آشتیانی را به عنوان گزینه پیشنهادی نهایی این وزارتخانه معرفی کرد.

فخرالدین دانش آشتیانی که پیش از این نیز به عنوان وزیر پیشنهادی علوم در ابتدای کار دولت یازدهم به مجلس معرفی شده بود، متولد 1334 در آشتیان است و در سال 1352 موفق به اخذ دیپلم از مدرسه علوی در رشته ریاضی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش آشنا شویم

با گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش آشنا شویم