مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 14:262016-10-23دانش

مجلس عدم نظارت بر دانشگاه آزاد را از وزیر علوم مطالبه کند


شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد تهران بزرگ در بیانیه ای اعلام کرد: از اعضای کمیسیون آموزش مجلس تقاضا داریم در جلسه با وزیر علوم که سه شنبه 4 آبان برگزار می شود، - علت عدم نظارت بر دانشگاه آزاد را مطالبه کنند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد تهران بزرگ در بیانیه ای اعلام کرد: از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در جلسه سه شنبه 4 آبان با وزیر علوم علت عدم نظارت بر دانشگاه آزاد را مطالبه و بسیج دانشجویی را از نتیجه آن جلسه مطلع کنند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بدینوسیله اقدام جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را اقدامی سنجیده و بجا می دانیم، هر چند با حد نصاب نرسیدن تعداد امضاء ها فعلا طرح استیضاح متوقف شده است.

در ادامه تاکید شد: با توجه به اینکه قرار است در جلسه سه شنبه مورخ 4 آبان سوالاتی پیرامون عملکرد وزیر علوم از وی پرسیده شود، اعلام می داریم، طبق اظهارات معاون فرهنگی وزیر علوم (سیدضیاء هاشمی) در همایش خط امام سال 95 (ویژه مسئولان بسیج دانشجویی سراسر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس عدم نظارت بر دانشگاه آزاد را از وزیر علوم مطالبه کند

مجلس عدم نظارت بر دانشگاه آزاد را از وزیر علوم مطالبه کند