مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 14:012016-10-23دانش

رقابت عکاسان در مسابقه عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی دانشگاه امیرکبیر


از سوی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیرکبیر، دومین دوره مسابقه بین‎المللی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی با هدف پیوند میان هنر و صنعت در سه بخش برگزار می شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،طاهره تقوی دبیر مسابقه عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگ در این باره گفت: ما روزانه با پدیده های گوناگونی چون طلوع و غروب خورشید، انعکاس و انتشار نور بر روی سطوح مواجه می شویم که ارتباط مستقیمی با پدیده های پلیمری و رنگی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به توسعه صنعت پلیمر و رنگ و ارتباط تنگاتنگ هنر عکاسی و علم رنگ از سوی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین مسابقه بین المللی عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی (PCSP) را برگزار می کند.

تقوی این مسابقه را فرصتی برای نمایش هنر عکاسان در این حوزه دانست و ادامه داد: این مسابقه در سه بخش ماکرو، میکرو و عکاسی با تلفن همراه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند حداکثر پنج قطعه عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی به این مسابقه ارسال کنند و عکس های ارسالی آنها باید با فرمت JPG و با کیفیت حداقل 3 مگاپیکسل برروی سایت مسابقه بارگذاری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت عکاسان در مسابقه عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی دانشگاه امیرکبیر

رقابت عکاسان در مسابقه عکاسی از پدیده های پلیمری و رنگی دانشگاه امیرکبیر