مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1395 ساعت 12:462016-10-23سياسي

بررسی وضعیت فرهنگ در دوران معاونت سید عباس صالحی


نوع نگاه دولت یازدهم به مقوله فرهنگ و هنر از دریچه ای است که هر فردی از پشت این شهرفرنگ! به درونش بنگرد همان فضا را دریافت کرده و همان نگاه را منتشر می سازد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، تغییرات وزارتخانه فرهنگی دولت یازدهم حداقل عایدی که داشته باشد از آنِ افرادی است که همیشه منتظر اتفاقی برای پهن کردن بساط منفعت طلبی هستند و رفت و آمد شخصیت ها و دولت ها را فرصتی برای به رخ کشیدن سیاست های کاربردی شان می یابند.

رسانه هایی که به جای فعالیت های فرهنگی، معامله گران تجاری بوده و به راحتی با چند سفارش دولتی تیترهایشان رنگ و بویی متفاوت می گیرد و روزی هواخواه سبز و روزی بنفش و شاید فردا قرمز شوند اما آن ها همیشه زرد هستند؛ نه زردی به رنگ فصل پاییز که زردنگاری پیشه نگاه شان بوده و خواهد بود!از این رو اگر به بررسی رسانه های مختلف در لابه لای صفحات مکتوب و مجازی رسانه ها و در خلال شبکه های اجتماعی بپردازیم به تحسین های بسیار چنین هواخواهانی از تغییرات اخیر دولت می رسیم که منتهی به مظلوم نمایی دولتمردان از چنین استعفای برنامه ریزی شده ای می شود که در آن مطرح می کنند که منتقدان دولت نگذاشتند نه تدبری شکل گیرد و نه روزنه امیدی از کابینه دولت تدبیر و امید به سمت مردم گشایش یابد! با توجه به مقدمه ای که از احوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت فرهنگ در دوران معاونت سید عباس صالحی

بررسی وضعیت فرهنگ در دوران معاونت سید عباس صالحی